David Barker - jeden z adminów grupy zagranicznej, działający prawdopodobnie także w obsłudze TM, wyszczególnił kilka punktów dotyczących rozpoczętej właśnie weryfikacji kont. Podaje co zrobić, aby przyspieszyć proces sprawdzania i akceptacji wysyłanych przez Was dokumentów oraz zaznacza, czego unikać, by uniknąć blokady konta. Poniżej wiadomość przełożona na język polski.
- Kiedy wgrasz skan dokumentu (np. dowodu osobistego) w systemie Traffic Monsoon, to NIE WYSYŁAJ dodatkowo wiadomości do obsługi, że to zrobiłeś/aś. Jak ktoś z obsługi sprawdzi dokument, to zostanie on albo zaakceptowany, albo odrzucony.
- Jeśli Twój dokument zostanie odrzucony, zobaczysz informację, co musi zostać poprawione.
- Upewnij się, że skan dokumentu, który chcesz wgrać jest właściwy (te same dane, które wcześniej podałeś/aś w swoim profilu w TM) oraz że ten dokument/skan jest czytelny.
- Skan nie może być "za mały", nieczytelny itd., bo zostanie odrzucony.
- Jeśli kilka razy wgrasz niewłaściwy skan dokumentu lub będzie on nieczytelny itd., Twoje konto w TrafficMonsoon zostanie zablokowane.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz