środa, 16 marca 2016

LOGUJ SIĘ DO TRAFFICMONSOON Z DOWOLNEGO ADRESU IP

Dotychczas logowanie do serwisu z innych adresów IP niż to, z którego się rejestrowaliśmy mogło być dla użytkowników czasem uciążliwe. Szczególnie osoby posiadające łącze ze zmiennym adresem IP mogły niejednokrotnie zamiast strony głównej TM zobaczyć informację o blokadzie konta spowodowanej próbą logowania z obcego adresu. TrafficMonsoon postanowił rozwiązać ten problem.
komunikat o blokadzie konta

Jeśli po zalogowaniu do TrafficMonsoon zobaczysz takie informacje, jak na poniższym screenie, to musisz wypełnić ten krótki formularz:


Co oznaczają te pytania?
1. Jakie jest imię Twojego najlepszego przyjaciela z dzieciństwa?
2. Jak nazywała się Twoja szkoła podstawowa?
3. W jakim mieście/miejscowości najbliżej Ciebie mieszka ktoś z Twojego rodzeństwa?

Wypełnij te pola (nie używaj polskich znaków, np. ą, ę, ć, itd.) i zapamiętaj lub zapisz sobie gdzieś, co w tych polach wpisałeś.

Jeśli będziesz logować się do TrafficMonsoon z innego adresu IP niż zwykle to system wyświetli jedno z tych pytań i będzie wymagał na nie odpowiedzi (odpowiedzi, którą sam wcześniej wpisałeś). 

Jeśli otrzymasz inne pytania, niż w podanym powyżej przykładzie to użyj np. tłumacza internetowego, aby je przetłumaczyć.

4 komentarze:

  1. Witam Panów. Jestem po udanej wyżej weryfikacji, ale jeszcze byłem dodatkowo weryfikowany pod kątem haseł do wypłat. Teraz od tygodnia jestem weryfikowany pod kątem chyba nazwiska i dodatkowo na krótkim formularzu znajduje się polecenie "Wybierz plik" Wybieram różne pliki i wpisuje, ale żaden nie jest przyjęty. Co tam trzeba wpisać? Jeśli chodzi i moje nazwisko. to być może ja sam wpisałem kiedyś Gluchowski,a teraz wpisusuje Głuchowski / litera ł / i to im nie pasuje. Minęło już 60 dni od wpłaty na adpaki i nadal jestem Pendig. Proszę o pomoc z tą weryfikacją. Nie mogę nawet klikać. Pozdrawiam Jan Głuchowski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne ma Pan na myśli weryfikację, która ma na celu potwierdzenie danych osobowych? Piszemy na jej temat tutaj: http://zyskujonline.blogspot.com/2016/03/wprowadzono-transakcje-z-kart.html

      W miejscu "Wybierz plik" należy wskazać skan swojego dokumentu tożsamości, np. dowodu osobistego. Skan musi być wyraźny i czytelny. Szczególnie zwracam uwagę na to, aby od razu zamieścić plik odpowiednio przygotowany zgodnie z podanymi tutaj wskazówkami, aby nie doprowadzić do blokady konta: http://zyskujonline.blogspot.com/2016/03/weryfikacja-danych-trafficmonsoon-kilka.html

      W razie problemów proszę dać znać.

      Usuń
    2. Niestety nie udało mi się tego dokonać. Mam już status Refused i wszystko zablokowane. Proszę powiedzcie Panowie jak to zrobić. Mam tam niezbyt dużo 300 USD, ale dla emeryta lat 85 to jest jednak coś. Pozdrawiam Jan Głuchowski

      Usuń
    3. Status Refused oznacza, że pana plik do weryfikacji został z jakiegoś powodu odrzucony. Z jakiego dowie się pan w wiadomości zawartej w żółtym prostokącie, gdzie zawarta jest sugestia, co zostało źle zrobione. Należy zastosować się do porad i wysłać zgłoszenie raz jeszcze. Nalezy postarać się przy przygotowywaniu pliku,,ponieważ kilkukrotne błędne zgłoszenia będą skutkowały trwałą blokadą konta, o czym my również tutaj wspominaliśmy.

      Usuń